• 20-12-2012, 17:17:47
    #10
    Üyeliği durduruldu
    denizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Daha önce sizden key almıştım. Zaten konunuzda da bulunuyor mesajım. Key süresinin dolmasına 4 ay kaldı. Yeni key satın alsam 4 + 12 ay olur mu, bilginiz var mı?

    Hayırlı satışlar.

    Not: Alıntı yaparak cevap verirseniz sevinirim.
    hocam lisansınız bittiğinde almanız daha faydalı olacaktır edendim saygılar

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:17:47 -->-> Daha önceki mesaj 16:19:59 --

    son 6 saat 46 dk bu fiyatı kaçırmayınız
  • 20-12-2012, 18:55:12
    #11
    Arkadaş sağolsun ödemesini akşam yapacağımı söylemiştim hemen keyi gönderdi.

    Ödeme yapılmıştır. Teşekkürler.
  • 20-12-2012, 19:02:18
    #12
    iletişim bilgilerinizi pm alabilirmiyim
  • 20-12-2012, 19:07:26
    #13
    Üyeliği durduruldu
    CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iletişim bilgilerinizi pm alabilirmiyim
    kıbrıstayım ama pm atıyorum hocam
  • 20-12-2012, 19:18:58
    #14
    1 adet lisans alınmıştır. Hızlı hizmet için teşekkür ederim.
  • 20-12-2012, 19:52:53
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bugun işçin son 8 lisans ve 20 tl fırsatından yararlanmak için 4 saat 8 dk satış süresi kalmıştır saygılar
  • 20-12-2012, 20:00:12
    #16
    Üyeliği durduruldu
    6 ay oldu arkadaştan almıştım hala sorunsuz kullanıyorum.
  • 20-12-2012, 21:20:49
    #17
    Üyeliği durduruldu
    1 adet daha satılmıştır güncel stok 6 adettir saygılar

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:20:49 -->-> Daha önceki mesaj 21:10:38 --

    son 3 saat 40 dk beyler yarın 30 tl den devam edecektir saygılar
  • 20-12-2012, 21:22:56
    #18
    fiyat güzel hocam 1 adet daha alıyorum msn den verirsiniz keyi 2 gün önce 1 tane daha almıştım sorunsuz çalışıyor. Misliye yolluyorum hocam