denizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Daha önce sizden key almıştım. Zaten konunuzda da bulunuyor mesajım. Key süresinin dolmasına 4 ay kaldı. Yeni key satın alsam 4 + 12 ay olur mu, bilginiz var mı?

Hayırlı satışlar.

Not: Alıntı yaparak cevap verirseniz sevinirim.
hocam lisansınız bittiğinde almanız daha faydalı olacaktır edendim saygılar

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:17:47 -->-> Daha önceki mesaj 16:19:59 --

son 6 saat 46 dk bu fiyatı kaçırmayınız