• 15-12-2012, 00:23:13
    #1
    Telefon yurtdışından gelmiştir orda ekranı değişmiştir.Kesınlıkle büyük çaplı sorunu yoktur sadece ses açma kapamada bir temassızlık var simkilitli ve pasaport kayıdı yoktur. Simkilit kaldırılabılıyor sanırım kontrati bitmiş olması gerekli telefon boşta olduğu için satmak istiyorum forumda 100tl civari kayıt yapan arkadaşlar vardı onlardan yapıp kullanabılırsınız.

    RESİMLER;

    http://e1212.hizliresim.com/14/h/gwymc.jpg
    http://e1212.hizliresim.com/14/h/gwyrt.jpg
    http://e1212.hizliresim.com/14/h/gwyth.jpg
  • 15-12-2012, 16:45:55
    #2
    Güncel
  • 15-12-2012, 16:53:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hocam 100 tl'den fazla veren çıkmaz bu telefona
  • 17-12-2012, 21:38:23
    #4
    justic3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 100 tl'den fazla veren çıkmaz bu telefona
    piyasada bu civarda gidiyor hocam telefoncularda vs.. bu fiyat ufak bi indirimimiz olur alıcak olanlara.