Telefon yurtdışından gelmiştir orda ekranı değişmiştir.Kesınlıkle büyük çaplı sorunu yoktur sadece ses açma kapamada bir temassızlık var simkilitli ve pasaport kayıdı yoktur. Simkilit kaldırılabılıyor sanırım kontrati bitmiş olması gerekli telefon boşta olduğu için satmak istiyorum forumda 100tl civari kayıt yapan arkadaşlar vardı onlardan yapıp kullanabılırsınız.

RESİMLER;

http://e1212.hizliresim.com/14/h/gwymc.jpg
http://e1212.hizliresim.com/14/h/gwyrt.jpg
http://e1212.hizliresim.com/14/h/gwyth.jpg