• 14-12-2012, 17:21:29
    #1
    İşlemci : İntel Core2 Duo E5200
    ram : Kingston 1 gb ddr3 ram
    hdd : 500 gb sata
    ekran kartı : Galaxy 1 gb ekran kartı
    dvd writer : asus
    ana kart : GIGABYTE GA-G41MT-S2PT INTEL G41 DDR3 1333MHZ

    hdd hariç diğer parçalar sıfır takıldı sistem toplamadır



    LG W1941S LCD



    Monitör şu konudan 130 Liraya alınmıştı.
    https://www.r10.net/ikinci-el/894002-...onitorler.html

    Gta, fifa, need for speed gibi bir çok oyunu oynuyor, sadece ram düşük makinanın oda çok pahalı birşey değil, satma sebebim laptop alacagım içindir.

    Fiyat : 600 TL kargo bana ait.
    Ödeme : İşbank HAVALE/EFT
    Şans Oyunları, Nesine - Nimetabla

    SATILDI yazısına bakmayın, ilan yeni açılmıştır.
  • 14-12-2012, 18:30:19
    #2
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hdd hariç diğer parçalar sıfır takıldı sistem toplamadır
    5 ay önce de aynısını yazmışsın başka bir forumda
  • 14-12-2012, 18:33:39
    #3
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 ay önce de aynısını yazmışsın başka bir forumda
    Dogrudur 5 ay önce konu açıldı ve satmaktan vazgeçtiğim için konuyla ilgilenmedim o zaman sadece kasa veriyordum şimdi ekran ile beraber verecegim.

    Konu linki burada mevcut ;

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...i-satilik.html

    O zamanlar sıfır alınmıştı parçalar.
  • 18-12-2012, 23:37:11
    #4
    Satış günceldir, i5 laptop ile takas edebilirim üzerine ödeme yaparım.
  • 28-12-2012, 17:59:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hocam şu an satış durumu nedir?
  • 28-12-2012, 21:16:27
    #6
    Fiyat 500 TL olmuştur, laptop alacagım için satıyorum takas olabilir.