ram : Kingston 1 gb ddr3 ram
hdd : 500 gb sata
ekran kartı : Galaxy 1 gb ekran kartı
dvd writer : asus
ana kart : GIGABYTE GA-G41MT-S2PT INTEL G41 DDR3 1333MHZ
hdd hariç diğer parçalar sıfır takıldı sistem toplamadır

LG W1941S LCD

Monitör şu konudan 130 Liraya alınmıştı.
https://www.r10.net/ikinci-el/894002-...onitorler.html
Gta, fifa, need for speed gibi bir çok oyunu oynuyor, sadece ram düşük makinanın oda çok pahalı birşey değil, satma sebebim laptop alacagım içindir.
Fiyat : 600 TL kargo bana ait.
Ödeme : İşbank HAVALE/EFT
Şans Oyunları, Nesine - Nimetabla
SATILDI yazısına bakmayın, ilan yeni açılmıştır.