5 ay önce de aynısını yazmışsın başka bir forumda
Dogrudur 5 ay önce konu açıldı ve satmaktan vazgeçtiğim için konuyla ilgilenmedim o zaman sadece kasa veriyordum şimdi ekran ile beraber verecegim.
Konu linki burada mevcut ;
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...i-satilik.html
O zamanlar sıfır alınmıştı parçalar.