ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 ay önce de aynısını yazmışsın başka bir forumda
Dogrudur 5 ay önce konu açıldı ve satmaktan vazgeçtiğim için konuyla ilgilenmedim o zaman sadece kasa veriyordum şimdi ekran ile beraber verecegim.

Konu linki burada mevcut ;

https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...i-satilik.html

O zamanlar sıfır alınmıştı parçalar.