• 12-12-2012, 20:06:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bu ayın 15'inde note 2 almayı düşünüyorum. 2. el almayı düşünüyorum forumda Note 2sini satmayı düşünen varsa konu altına yazarsa sevinirim.
    2.El de bulunmasını istediğim özellik: Faturası,garantisi (telpa,samsung,genpa,kvk farketmez yeterki diğer saçmalıklardan olmasın) Aksesuarları tam olsun

    TR cihazlara 1250 TL ye kadar verebilirim NAKİT
    Yurt dışı cihaz biraz daha düşük olur 1100 falan (pasaportkayıtlı)
  • 12-12-2012, 20:14:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    aynen bende dusunuyorum bu konuda mesajım bulunsun SATMAK ISTEYEN ARKADASLAR ULASSINLAR
  • 17-12-2012, 21:25:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yokmu note 2 satan arkadaşlar ?