Arkadaşlar bu ayın 15'inde note 2 almayı düşünüyorum. 2. el almayı düşünüyorum forumda Note 2sini satmayı düşünen varsa konu altına yazarsa sevinirim.
2.El de bulunmasını istediğim özellik: Faturası,garantisi (telpa,samsung,genpa,kvk farketmez yeterki diğer saçmalıklardan olmasın) Aksesuarları tam olsun

TR cihazlara 1250 TL ye kadar verebilirim NAKİT
Yurt dışı cihaz biraz daha düşük olur 1100 falan (pasaportkayıtlı)