• 11-12-2012, 13:19:19
    #1
    Ürün Open Lisanstır. Orjinal Cd Yoktur! Sadece lisans gönderilecek tarafınıza. Dilerseniz microsoft'un sitesinden win 7 pro indirip cd ile tarafınıza gönderimini yapabilirim kargo bana ait olacak şekilde.

    dilerseniz siz win 7 pro kurulu olan bilgisayara lisans kodunu girerek ürününüzü aktifleştirin.

    Sanalpazar üzerinden satış açabilirim. isterseniz

    Pazarlık sünnettendir pazarlıkta yapabiliriz ama lütfen ölücü olmayalım.

    2014-04-30 tarihine kadar geçerlidir.
    32 bit işletim sistemidir.

    2 ürün alırsanız 500 tl yerine 400 tl olur.
    4 ürün alırsanız 1000 tl yerine 800 tl olur.
  • 11-12-2012, 13:27:42
    #2
    Open Lisans' lama enaz 5 ve üzeri sistemler için geçerli değilmi acaba ?
  • 11-12-2012, 13:31:27
    #3
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Open Lisans' lama enaz 5 ve üzeri sistemler için geçerli değilmi acaba ?
    Merhaba,
    Normal şartlarda bahsettiğiniz gibidir durum lakin elimizde fazladan olduğu için zaten herhangi bir sıkıntısı olmamaktadır. o yüzden tekli satış gerçekleşebilmektedir.
  • 11-12-2012, 13:40:25
    #4
    bu lisans yasal olarak geçerli mi oluyor şimdi?
  • 11-12-2012, 13:43:14
    #5
    rkalkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu lisans yasal olarak geçerli mi oluyor şimdi?
    tabi ki yasal olarak geçerlidir lisans gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.
  • 11-12-2012, 13:47:14
    #6
    yani alacağım zaman bana fatura ediyorsunuz ve microsoft da benim adıma kayıt görünüyor oyle mi
  • 11-12-2012, 13:57:28
    #7
    rkalkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani alacağım zaman bana fatura ediyorsunuz ve microsoft da benim adıma kayıt görünüyor oyle mi
    daha önce yukarıda belirttim lisans open lisanstır ve elimizde fazla olduğu için tek tek satışını yapmaktayız.

    Size lisans kodu sağlıyoruz bu lisans kodu geçerli olduğu sürece siz kullanıyorsunuz faturalı olarak adınıza göndermiyoruz. yasaldan bahsettiğim konu bu şekildedir. hiç bir şekilde mağdur olmamaktasınız bilgisayarınıza format attığınız zaman dilerseniz tekrar lisans kodunu girerek aktif edebilirsiniz.
  • 11-12-2012, 14:02:30
    #8
    malasef yasal olmuyor, kopya yazılım satmak ile aynı şey yaptığınız.
  • 11-12-2012, 14:07:23
    #9
    rkalkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malasef yasal olmuyor, kopya yazılım satmak ile aynı şey yaptığınız.
    Doğrudur size göre kopya yazılım olabilir etik kurallarını tartışmıyorum burada.
    Sizde bulunan kod ile dilediğiniz gibi microsoft üzerinden yardım alabilmektesiniz teknik olarak.

    Fatura adımıza kesilmiştir fazla bulunduğu için de bu şekilde satmaktayız eğer almayı düşünürseniz satabiliriz.