rkalkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani alacağım zaman bana fatura ediyorsunuz ve microsoft da benim adıma kayıt görünüyor oyle mi
daha önce yukarıda belirttim lisans open lisanstır ve elimizde fazla olduğu için tek tek satışını yapmaktayız.

Size lisans kodu sağlıyoruz bu lisans kodu geçerli olduğu sürece siz kullanıyorsunuz faturalı olarak adınıza göndermiyoruz. yasaldan bahsettiğim konu bu şekildedir. hiç bir şekilde mağdur olmamaktasınız bilgisayarınıza format attığınız zaman dilerseniz tekrar lisans kodunu girerek aktif edebilirsiniz.