• 10-12-2012, 12:21:08
    #1
    Arkadaşlar bir tanıdığımın elinde 10 adet Iphone5 16 Gb Siyah var.
    Satış için benden yardımcı olmamı istedi , Telefonları gördüm orjinal kutusunda sıkıntısız .. Bende bir adet aldım

    Kayıtlı değildir telefonlar kaydını kendiniz yapabilirsiniz , siteden yapan arkadaşlarda var .

    Ürünler stoktadır , ödeme işleminden sonra hemen kargoya verilir.

    Kargo alıcıya aittir.

    İstenirse sahibinden , sanalpazar , gittigidiyor üzerinden de ilan açılır.
    Komisyon alıcıya aittir.


    Fiyat En son 1800 TL olarak güncellenmiştir.. 2 ve üzeri alımlarda ufak bir indirim daha yapılır.
  • 10-12-2012, 12:43:01
    #2
    Tapatalk'dan baktigim icin fiyati goremedim, fiyati belirtebilir misiniz?
  • 10-12-2012, 13:10:31
    #3
    fiyat pahalı geldi.1875 tl ye 150 tl ye yakında kayıt parası vercez zaten bide ürünler türkiyede garantili değil
  • 10-12-2012, 15:22:40
    #4
    fiyat banada fazla yanlis anlama baltalama değilde zaten 150 tl kayit 2000 tlye geliyor zaten turkcellde garantililer 2149 tl
  • 10-12-2012, 17:02:53
    #5
    Son fiyat 1800 TL arkadaşlar o zaman.

    1 Tanesi o fiyattan sattım . Kalanlar için ekstra bir indirim olmayacak. Alan arkadaşada öyle söz verdim zaten. Kaldı 9. Fiyatı güncelliyorum.
  • 10-12-2012, 17:29:19
    #6
    1950 tlye patlar kayıtla beraber türkcell de 2100 tl
  • 10-12-2012, 17:31:54
    #7
    Doğrudur hocam. İsteyen turkcellden alır isteyen başka yerde burda fiyat bu
  • 10-12-2012, 17:37:52
    #8
    Üyeliği durduruldu
    mronayht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrudur hocam. İsteyen turkcellden alır isteyen başka yerde burda fiyat bu
    bu kafayla gidersen hepsi elinde patlar kardeş
  • 10-12-2012, 17:41:31
    #9
    Hamido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kafayla gidersen hepsi elinde patlar kardeş
    Bi oku konuyuda öyle konuş . Bi tanıdığımın elinde var diyorum Satılırsa 50-100 tl birşey kazanırım satılmazsa kaybetcek birşeyim olmaz anlayabildinmi ?