Bi oku konuyuda öyle konuş . Bi tanıdığımın elinde var diyorum Satılırsa 50-100 tl birşey kazanırım satılmazsa kaybetcek birşeyim olmaz anlayabildinmi ?
Zararına mı satıyım kardeş o zaman . Alacak arkadaş sorar fiyatı alır , daha ucuza bulursa gider oradan alır konuyada burda bu kadar burda bu kadar deyip hem kendi vaktini hemde benim vaktimi almaz değilmi ama ?
Haklısınız fakat birazcık yanlış bir zamanlama olmuş. Bu Turkcell ve Avea işin içine girmeden yapsaydınız bu fiyatlara çok rahat satardınız. Neyse inş satılır. Yine de karlı tabi alan için.