Satış: iPhone 4S Beyaz
25
●2.023
- 14-12-2012, 21:29:39ben zaten ankara dışına göndererim gibi bir ibare kullanmadım, ankara içinde olan arkadaşlar gelip görüp deneyip içlerine sinerse satın alabilirler. diğer sitelerden hiç satış yapmadığım için tercih etmedim. önce ürün sonra para olayına sıcak bakmıyorum. forumda bir kaç kez yine telefon alışverişi yaptım hiçbir problem yaşamadım şu ana değin.
- 18-12-2012, 17:56:13Üyeliği durdurulduModeratörler işi gücü bıraksın size telefon alsınlarAbraxas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2012, 14:34:33teşekkür ederim hocam, kırığı döküğü yok, kullanımdan dolayı yıpranmalar oluyor elbet, ihtiyaçtan satıyorum yoksa satılacak bir cihaz değil 4s.Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2012, 14:58:56Okan arkadaşızla daha önce galaxy s2 iphone takası yapmıştık. Gönderdiği iphone sorunsuz, arkadaş kullanıyor. Konya'ya arkadaşı aracılığıyla getirmişti saolsun

Ankara'da tanıdığınız falan varsa gitsin görsün cihazı dediğinden farkı yoktur eminim
Hayırlı satışlar kardeşim - 20-12-2012, 15:06:14kardeşim problem olmadığına sevindimMute_Monarch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
, güle güle kullansın inşallah, paraya sıkıştım satmak zorunda kaldım.