Konu
Satış
iPhone 4S Beyaz
20-12-2012, 14:34:33
#24
birweb
Faggo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Telefon gayet hoş duruyor, fiyatta telefona oranla gayet iyi.
Hayırlı satışlar.
teşekkür ederim hocam, kırığı döküğü yok, kullanımdan dolayı yıpranmalar oluyor elbet, ihtiyaçtan satıyorum yoksa satılacak bir cihaz değil 4s.