• 07-12-2012, 17:38:15
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Airties Air5440 kullanıyorum, 10 numara 5 yıldız.
  • 07-12-2012, 17:45:45
    #11
    http://www.hepsiburada.com/liste/tp-...categoryId=410

    Elimde bundan var hiç kullanılmadı. Denemek için açılmıştır. Arkadaş komşunun internetini kullanıyordu sonra vazgeçti evine internet aldı. Teklifini pm olarak sunarsın.
  • 07-12-2012, 17:54:22
    #12
    malpp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.hepsiburada.com/liste/tp-...categoryId=410

    Elimde bundan var hiç kullanılmadı. Denemek için açılmıştır. Komşunun internetini kullanıyordu sonra vazgeçti evine internet aldı. Teklifini pm olarak sunarsın.
    1. katla 5. kat arası çekim yapar mı
  • 07-12-2012, 17:56:36
    #13
    2 veya 3. kata koyarsanız 1. kattan aldığı sinyali 5. kata vereceğini düşünüyorum. biz balkona koyduk 100mt ilerdeki arkadaş binadan bağlandı.
  • 07-12-2012, 22:03:54
    #14
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.bimeks.com.tr/urun/111923....aspx#comments
    bu mu yoksa airtes mi daha iyidir?
    2 farklı tplink ürünü kullandım pek memnun kalmadım hocam o yüzden tavsiye etmem.
  • 08-12-2012, 03:10:25
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arada çok duvar var. 1-5 kat arası hiçbir modem doğru düzgün çekmez. Ara katlara repeater koymanız gerek, o da başkalarına rahatsızlık verecek. Aynı binaymış zaten. İmkanınız varsa kablo ile uzatmanızı tavsiye ederim.
  • 08-12-2012, 09:41:13
    #16
    Normal modeminiz varsa bunu adapte ederek işinizi halledebilirsiniz. Normal modemler 100mw iken bu cihaz 400mw' dır. İyi sinyal basar.

    TP LINK TL-WA5110G 54MBPS 1 PORTLU POINT+REPEATER+BRIDGE ACCESS POINT

    http://www.akakce.com/access-point-r...ti,145115.html
  • 08-12-2012, 09:50:01
    #17
    Binadaki komşularınızla aranız iyiyse binanın içinden ya da daha güvenli olan dış cepheden kablo çekin dış cepheden çekerseniz gelip birinin zevkine kesmesi durumu daha az olur. Alternatif olarak da eğer aynı tarafa bakıyorsa evleriniz havalandırmadan bir kablo sarkıtın aşağıdaki havalandırmadan da bağlayın kabloyu sonra ister kablo ile girin ister kabloyu bir dağıtıcıya bağlayıp evdeki modeminizden girin. Aradaki duvarlar baya engeller wireless ile çekmenizi çünkü
  • 08-12-2012, 10:17:47
    #18
    pm gönderildi