Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arada çok duvar var. 1-5 kat arası hiçbir modem doğru düzgün çekmez. Ara katlara repeater koymanız gerek, o da başkalarına rahatsızlık verecek. Aynı binaymış zaten. İmkanınız varsa kablo ile uzatmanızı tavsiye ederim.