3 4 gün önce aldığım Çin Malı Replika Iphone 4s satma kararı aldım. satma nedeni ise alışmadım kullanamadım ve öğrenci olduğum için para lazım oldu dokunmatiği felan gayet iyi şarjı baya gidiyor orijinal telefon gibi.
Şu konudaki arkadaş dan aldım 3 4 gün önce Telefon beyaz dır!
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-sistemli.html
Telefonla ilgili yorumlara ve resimlere link ten bakarsınız!
Kargo Bana Ait!
Ödeme Şekli İş bankası Ve Şans Oyunlar!
Satış: Çin Malı Replika Iphone 4s
7
●627
- 25-11-2012, 03:03:043g ile görüşme yapıldı sorunsuz bir şekilde görüşmeyi sağladım görüşmede ön ve arka kamerayı rahatlıkla kullanabiliyorum. foto alabiliyorum 3g ile konuşurken.fox23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2012, 15:00:22Valla o kadarı bilmem ama ben arkadaşla görüştüm 3g video araması sorunsuz du.fox23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:00:22 -->-> Daha önceki mesaj 13:33:56 --
Satış devam etmekte!