• 24-11-2012, 21:42:16
    #1
    3 4 gün önce aldığım Çin Malı Replika Iphone 4s satma kararı aldım. satma nedeni ise alışmadım kullanamadım ve öğrenci olduğum için para lazım oldu dokunmatiği felan gayet iyi şarjı baya gidiyor orijinal telefon gibi.

    Şu konudaki arkadaş dan aldım 3 4 gün önce Telefon beyaz dır!
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-sistemli.html

    Telefonla ilgili yorumlara ve resimlere link ten bakarsınız!
    Kargo Bana Ait!

    Ödeme Şekli İş bankası Ve Şans Oyunlar!
  • 24-11-2012, 21:46:02
    #2
    3 g li görüşmeyi deneyip sonuç aldıysanız satın almayı düşünebilirim.
  • 25-11-2012, 03:03:04
    #3
    fox23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 g li görüşmeyi deneyip sonuç aldıysanız satın almayı düşünebilirim.
    3g ile görüşme yapıldı sorunsuz bir şekilde görüşmeyi sağladım görüşmede ön ve arka kamerayı rahatlıkla kullanabiliyorum. foto alabiliyorum 3g ile konuşurken.
  • 25-11-2012, 07:18:57
    #4
    telefonu satan arkadas 3g olmadıgını soyledı, eger karsılıklı gorusebılırsek telefonu ayırın bana.
  • 25-11-2012, 15:00:22
    #5
    fox23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefonu satan arkadas 3g olmadıgını soyledı, eger karsılıklı gorusebılırsek telefonu ayırın bana.
    Valla o kadarı bilmem ama ben arkadaşla görüştüm 3g video araması sorunsuz du.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:00:22 -->-> Daha önceki mesaj 13:33:56 --

    Satış devam etmekte!
  • 25-11-2012, 18:00:24
    #6
    satış günceldir.
  • 25-11-2012, 18:56:01
    #7
    Üyeliği durduruldu
    flood yapıyorsunuz
  • 25-11-2012, 19:42:56
    #8
    kolay gelsin hayırlı satışlar