3 4 gün önce aldığım Çin Malı Replika Iphone 4s satma kararı aldım. satma nedeni ise alışmadım kullanamadım ve öğrenci olduğum için para lazım oldu dokunmatiği felan gayet iyi şarjı baya gidiyor orijinal telefon gibi.
Şu konudaki arkadaş dan aldım 3 4 gün önce Telefon beyaz dır!
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-sistemli.html
Telefonla ilgili yorumlara ve resimlere link ten bakarsınız!
Kargo Bana Ait!
Ödeme Şekli İş bankası Ve Şans Oyunlar!