• 22-11-2012, 22:22:18
    #1
    Arkadaşlar herkese hayırlı akşamlar dilerim. Nokia E7-00 var birtane telefon sıfır alındı 5 aylık garantisi kutusu faturası vs herşeyi mevcut.... Hiçbir problemi yok şuan. Bir kez garantiye gitti şarj soketi arızası nedeniyle bu telefon ne kadar eder?
  • 22-11-2012, 22:39:22
    #2
    Nokia'nın eski piyasası yok.
  • 22-11-2012, 23:54:50
    #3
    takas dusunurmusun daha 1 aylık htc cha cha tamırcıyım beyaz renk aldık ama pişmanım yağ pas olmasından korkuyorum ılgılenırsen pm atmanızı rıca ederım
  • 23-11-2012, 00:07:04
    #4
    aynı cihazdan var. Mesajım bulunsun.
  • 23-11-2012, 02:12:58
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Derbentli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takas dusunurmusun daha 1 aylık htc cha cha tamırcıyım beyaz renk aldık ama pişmanım yağ pas olmasından korkuyorum ılgılenırsen pm atmanızı rıca ederım
    Cha cha güzel telefon, bir kılıf taksan yeter bence.
  • 23-11-2012, 13:10:18
    #6
    Shifty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cha cha güzel telefon, bir kılıf taksan yeter bence.
    aldım hocam kılıfı baktım olmuyor sılıkon bazlı