Derbentli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
takas dusunurmusun daha 1 aylık htc cha cha tamırcıyım beyaz renk aldık ama pişmanım yağ pas olmasından korkuyorum ılgılenırsen pm atmanızı rıca ederım
Cha cha güzel telefon, bir kılıf taksan yeter bence.