• 29-11-2012, 10:45:58
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Fiyat 2000 TL'ye çekilmiştir.
  • 29-11-2012, 21:16:18
    #20
    Kayıtsız 2000 TL ye verecekleriniz jelatinli açılmamış kutusundamıdır ?

    Ayrıca alındığı ülke fatura vs mevcutmudur. Bilgilendirirmisiniz ?
  • 29-11-2012, 22:20:12
    #21
    Üyeliği durduruldu
    scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıtsız 2000 TL ye verecekleriniz jelatinli açılmamış kutusundamıdır ?

    Ayrıca alındığı ülke fatura vs mevcutmudur. Bilgilendirirmisiniz ?
    Elinizde Siyah Modelinden mevcutmudur ? Arkadaşın dediği gibi jelatinli açılmamış kutusundamıdır ?
  • 29-11-2012, 22:26:10
    #22
    iPhone 4 + +1500 değilde iPhone 4 + 700 TL verebilirim...
  • 29-11-2012, 22:44:49
    #23
    Üyeliği durduruldu
    scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıtsız 2000 TL ye verecekleriniz jelatinli açılmamış kutusundamıdır ?

    Ayrıca alındığı ülke fatura vs mevcutmudur. Bilgilendirirmisiniz ?
    fikrigurel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinizde Siyah Modelinden mevcutmudur ? Arkadaşın dediği gibi jelatinli açılmamış kutusundamıdır ?

    Sadece Pasaport kayıt için açılmıştır.Hollanda'dan alınmış olup Fatura mevcuttur.Siyah modelimizde elimizde bulunmaktadır.