scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıtsız 2000 TL ye verecekleriniz jelatinli açılmamış kutusundamıdır ?

Ayrıca alındığı ülke fatura vs mevcutmudur. Bilgilendirirmisiniz ?
fikrigurel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinizde Siyah Modelinden mevcutmudur ? Arkadaşın dediği gibi jelatinli açılmamış kutusundamıdır ?

Sadece Pasaport kayıt için açılmıştır.Hollanda'dan alınmış olup Fatura mevcuttur.Siyah modelimizde elimizde bulunmaktadır.