Kayıtsız 2000 TL ye verecekleriniz jelatinli açılmamış kutusundamıdır ?
Ayrıca alındığı ülke fatura vs mevcutmudur. Bilgilendirirmisiniz ?
Elinizde Siyah Modelinden mevcutmudur ? Arkadaşın dediği gibi jelatinli açılmamış kutusundamıdır ?
Sadece Pasaport kayıt için açılmıştır.Hollanda'dan alınmış olup Fatura mevcuttur.Siyah modelimizde elimizde bulunmaktadır.