• 17-11-2012, 21:01:13
    #1
    15-inch: 2.3GHz Retina display
    2880 x 1800 high-resolution (Retina)
    2.3GHz Quad-Core Intel Core i7
    *(Turbo Boost up to 3.3GHz)
    With 6MB L3 cache
    *8GB 1600MHz memory
    256GB flash storage
    *Intel HD Graphics 4000
    *NVIDIA GeForce GT 650M with 1GB of GDDR5 memory
    *Apple Thunderbolt to Gigabit Ethernet Adapter (sold separately)
    *Two Thunderbold ports (up to 10 Gbps)
    *Two USB 3 ports (up to 5 Gbps)
    *MageSafe 2 power port
    *SDXC card slot
    *HDMI port
    720p FaceTime HD camera
    Built-in battery (7 hours)
    English Q Keyboard

    1 IKI HAFTADIR KULLANIYORUM. SORUNSUZ VE FULL KUTULUDUR... AMERIKADAN GELMISTIR. FIYAT SONDUR...
    ALISAMADIGIM ICIN SATIYORUM. kusursuz, ciziksiz, sorunsuz. nokta cizik yada zedelenme yok. ekran cam gibi diyecegim yalan olacak. retina camdan ote )
    ULUSLARARASI GARANTISI DEVAM ETMEKTEDIR.
    YANINDA 50 LIRAYA VATANCOMPUTER DEN ALDIGIM CANTA HEDIYEDIR...
    fabrika ayarlarina getirilip satilacaktir... istanbul ici elden teslim.
    bahcelievlerde oturuyorum.
    4390 liraya amerikadan almistim

    4500 liradan assagi satan yoktur.
    4200 e 12taksit
  • 19-11-2012, 18:16:12
    #2
    ########
  • 19-11-2012, 23:52:36
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    üstad son fiyat yazmışsın ama yarın hemen elden 3.5 liraya alabilirim, bakırköydeyim, düşünürsen pm at adres bilgilerimi göndereyim
  • 25-11-2012, 00:51:11
    #4
    malesef. son fiyattir. hatta +100 TL diyelim.
    magic mouse aldim 0 , 180 TL ye
  • 25-11-2012, 01:35:02
    #5
    Hayırlı Satışlar Fiyat Uygun Bence.. Ayrıca Mac Pro Retinaya burdan sesleniyorum seni bir gün alacağım olm
  • 25-11-2012, 01:52:43
    #6
    MacBook Air kullanıyorum 2012'de çıkan modelden, retina ekranlı PRO tam bir canavar, alan pişman olmaz OSX 10.9 çıkıcak yılbaşından sonra şu anda bile Apple'ın işletim sistemi Windows'dan çok çok çok öte..
  • 25-11-2012, 04:00:44
    #7
    evet, ayricalik isteyenlere...
  • 25-11-2012, 13:49:59
    #8
    sıfır ve faturalısı kdv dahil 5,400 lira civarı, yani amaç fiyatı kırmak değil ancak ikinici el için yüksek fiyat, sıfır kutusunda hiç açılmamış olsa idi kaçırmazdım, iyi satışlar
  • 25-11-2012, 14:00:42
    #9
    acilmamis kutusundan bir farki yoktur. sadece evde kullnildi