Konu
Macbook Pro RETINA
25-11-2012, 01:52:43
#6
PisiPC
MacBook Air kullanıyorum 2012'de çıkan modelden, retina ekranlı PRO tam bir canavar, alan pişman olmaz OSX 10.9 çıkıcak yılbaşından sonra şu anda bile Apple'ın işletim sistemi Windows'dan çok çok çok öte..