• 25-11-2012, 22:49:06
    #19
    hocam windows kur ona
  • 25-11-2012, 23:13:42
    #20
    Hocam niye windows kurmuyorsun alışamadıysan..?
    Satma derim ben
  • 25-11-2012, 23:30:25
    #21
    ferrariye lpg taktirmak olur o. sahin alayim ben, hem daha az yakiyo
  • 26-11-2012, 00:06:40
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Macbook pro 13.3" + senin projeye karşılık düşünür müsün?
  • 26-11-2012, 00:49:21
    #23
    yok ya ben vazgectim ondan tskler
  • 26-11-2012, 11:10:03
    #24
    Zzzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ferrariye lpg taktirmak olur o. sahin alayim ben, hem daha az yakiyo
    Pardon
  • 27-11-2012, 20:44:54
    #25
    hala satis suruyor.
  • 06-12-2012, 13:19:29
    #26
    gunceldir.