• 13-11-2012, 12:44:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Satıldı
  • 13-11-2012, 12:47:04
    #2
    Arka kaput ? Bagaj mı yani ? Neden değişti ?
  • 13-11-2012, 12:48:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    FrankMalkovski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arka kaput ? Bagaj mı yani ? Neden değişti ?
    geri geri gelirken ağaca çarpıldı bagaj kapağı diyelim
  • 13-11-2012, 13:04:47
    #4
    Hocam çok değil mi ?
  • 13-11-2012, 13:05:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ysmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok değil mi ?
    Çok olabilir peder satıyor onun istediği fiyat bu birşey diyemem
  • 13-11-2012, 19:53:27
    #6
    Tavsiyem fiyat çok uçuk söylim. O fiyata dizel 2007/2008ler var babana anlat istersen
  • 13-11-2012, 23:18:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kungiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavsiyem fiyat çok uçuk söylim. O fiyata dizel 2007/2008ler var babana anlat istersen
    sıkıntı yok piyasa araştırması yapıldı 155000-16000 arasına satılıyor bu araçlar. ve bugün 15800 e biri ile anlaşıldı
  • 14-11-2012, 08:47:46
    #8
    Hayırlı olsun ne diyelim.
    Bizde arada al / sat yapıyoruz 2006 model 13800 e almıştım.
  • 14-11-2012, 09:27:20
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ysmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun ne diyelim.
    Bizde arada al / sat yapıyoruz 2006 model 13800 e almıştım.
    ilk sahibiyiz
    araç daha 50.000 de
    vuruk kırık çarpık yok boya yok
    dizel gibi yakıyor bu araçar bilen bilir zaten
    bu fiyata da iyi gitti..