ysmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun ne diyelim.
Bizde arada al / sat yapıyoruz 2006 model 13800 e almıştım.
ilk sahibiyiz
araç daha 50.000 de
vuruk kırık çarpık yok boya yok
dizel gibi yakıyor bu araçar bilen bilir zaten
bu fiyata da iyi gitti..