Selam arkadaşlar iPhone 5 alacağım için telefonumu satıyorum.Telefonda çizik,kırık vb. yoktur sıfırdan farksızdr.Telefonda jailbreak 5.1.1 yüklüdür,isteyene sıfırlayıp verdbilirim.Cihaz 16 gb ve siyahtır ayrıca şarjlı kılıfı vardır piyasa değeri 90 tl kılıfın telefonu alana kılıfıda vereceğim.Fiyat olarak 1.250 tl istiyorum.Pazarlık payı vardır.
Bu şarj kılıfının resmidir en kısa zamands telefonumun resminide atacağım(Resim satılan telefonla çekildi)
IMG]http://img.tapatalk.com/d/12/11/12/ubynuzuv.jpg[/IMG]
Satış: iPhone 4S 16 GB
26
●1.526
- 11-11-2012, 19:40:36MisafirHaksız iTrade'se: https://www.r10.net/sikayetim-var/834...e-basligi.html
Buradan ticaret bildiriminizi sildirip, ondan sonra satış yapmanızı öneririm. Bu koşullarda kimse, size güvenip alım yapmaz. - 11-11-2012, 19:41:10Teşekkürler bende bunu arıyordumRegex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2012, 19:48:02Malesef bende telefon alacağım için satıyorum,teşekkürler.Lee_Ryan_100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2012, 19:49:16önce cihaz sonra ödeme kabul ediyorsanız pm atın. İtrader iniz vahim çünkü
- 11-11-2012, 19:50:23Ne var itrademde msnden satış yapmak suç mu?seo_pr_html adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2012, 19:52:32Herhangi bir suçunuz olup olmadığını yargılamadım sadece r10 kuralları içerisinde yer alan itraderinizi inceledim ve teklifimi sundum.Worlaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı satışlar. - 11-11-2012, 19:53:42İlk ödeme alıyorum.seo_pr_html adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle