• 11-11-2012, 19:37:52
    #1
    Selam arkadaşlar iPhone 5 alacağım için telefonumu satıyorum.Telefonda çizik,kırık vb. yoktur sıfırdan farksızdr.Telefonda jailbreak 5.1.1 yüklüdür,isteyene sıfırlayıp verdbilirim.Cihaz 16 gb ve siyahtır ayrıca şarjlı kılıfı vardır piyasa değeri 90 tl kılıfın telefonu alana kılıfıda vereceğim.Fiyat olarak 1.250 tl istiyorum.Pazarlık payı vardır.
    Bu şarj kılıfının resmidir en kısa zamands telefonumun resminide atacağım(Resim satılan telefonla çekildi)
    IMG]http://img.tapatalk.com/d/12/11/12/ubynuzuv.jpg[/IMG]
  • 11-11-2012, 19:40:36
    #2
    Misafir
    Haksız iTrade'se: https://www.r10.net/sikayetim-var/834...e-basligi.html

    Buradan ticaret bildiriminizi sildirip, ondan sonra satış yapmanızı öneririm. Bu koşullarda kimse, size güvenip alım yapmaz.
  • 11-11-2012, 19:41:10
    #3
    Regex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haksız iTrade'se: https://www.r10.net/sikayetim-var/834...e-basligi.html

    Buradan ticaret bildiriminizi sildirip, ondan sonra satış yapmanızı öneririm. Bu koşullarda kimse, size güvenip alım yapmaz.
    Teşekkürler bende bunu arıyordum
  • 11-11-2012, 19:47:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    iPad 2 takas düşünür musunuz ?
  • 11-11-2012, 19:48:02
    #5
    Lee_Ryan_100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPad 2 takas düşünür musunuz ?
    Malesef bende telefon alacağım için satıyorum,teşekkürler.
  • 11-11-2012, 19:49:16
    #6
    önce cihaz sonra ödeme kabul ediyorsanız pm atın. İtrader iniz vahim çünkü
  • 11-11-2012, 19:50:23
    #7
    seo_pr_html adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önce cihaz sonra ödeme kabul ediyorsanız pm atın. İtrader iniz vahim çünkü
    Ne var itrademde msnden satış yapmak suç mu?
  • 11-11-2012, 19:52:32
    #8
    Worlaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne var itrademde msnden satış yapmak suç mu?
    Herhangi bir suçunuz olup olmadığını yargılamadım sadece r10 kuralları içerisinde yer alan itraderinizi inceledim ve teklifimi sundum.
    hayırlı satışlar.
  • 11-11-2012, 19:53:42
    #9
    seo_pr_html adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhangi bir suçunuz olup olmadığını yargılamadım sadece r10 kuralları içerisinde yer alan itraderinizi inceledim ve teklifimi sundum.
    hayırlı satışlar.
    İlk ödeme alıyorum.