Selam arkadaşlar iPhone 5 alacağım için telefonumu satıyorum.Telefonda çizik,kırık vb. yoktur sıfırdan farksızdr.Telefonda jailbreak 5.1.1 yüklüdür,isteyene sıfırlayıp verdbilirim.Cihaz 16 gb ve siyahtır ayrıca şarjlı kılıfı vardır piyasa değeri 90 tl kılıfın telefonu alana kılıfıda vereceğim.Fiyat olarak 1.250 tl istiyorum.Pazarlık payı vardır.
Bu şarj kılıfının resmidir en kısa zamands telefonumun resminide atacağım(Resim satılan telefonla çekildi)
IMG]http://img.tapatalk.com/d/12/11/12/ubynuzuv.jpg[/IMG]