Merhaba,
Arkadaşlar elimde BlackBerry 9780 var şu anda iPhone almak istiyorum. 4 veya 4S satan varsa ulaşmasını rica ediyorum.
Ürün: Geveyli olmayacak ve SimFree olacaktır. 8 GB, 16 GB x GB farketmez...
Ve gittigidiyor,sahibinden,sanalpazar tarzı pos geçen yerler üzerinden satış yapılacaktır.
Alış: iPhone 4 / 4S
3
●390
- 07-11-2012, 16:44:58Üyeliği durduruldufiyatı gayet uygun bence kaçırmayın, şuan birikmişim olsa hemen alırdım ama malesef...
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...ediyeleri.html - 07-11-2012, 17:11:49https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-ayarinda.html
Yanında ki hediyelere bakmadan karar vermeyin. Yanında vereceklerimi piyasada satmaya çalışsam 350-500 arası bir parası olacaktır.
Kendi kullandığım temiz iPhone 4 16 GB Beyaz.
Sim Free hiç bir gevey falan sorunu yok.
Fiyatta anlaşabiliriz. Takas düşünmüyorum.
- 07-11-2012, 18:20:46satılmış başganC4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesaj attımChuckBartowsKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

