• 07-11-2012, 15:20:04
    #1
    Reveloper
    Merhaba,

    Arkadaşlar elimde BlackBerry 9780 var şu anda iPhone almak istiyorum. 4 veya 4S satan varsa ulaşmasını rica ediyorum.

    Ürün: Geveyli olmayacak ve SimFree olacaktır. 8 GB, 16 GB x GB farketmez...

    Ve gittigidiyor,sahibinden,sanalpazar tarzı pos geçen yerler üzerinden satış yapılacaktır.
  • 07-11-2012, 16:44:58
    #2
    C4N
    Üyeliği durduruldu
    fiyatı gayet uygun bence kaçırmayın, şuan birikmişim olsa hemen alırdım ama malesef...

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...ediyeleri.html
  • 07-11-2012, 17:11:49
    #3
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-ayarinda.html

    Yanında ki hediyelere bakmadan karar vermeyin. Yanında vereceklerimi piyasada satmaya çalışsam 350-500 arası bir parası olacaktır.

    Kendi kullandığım temiz iPhone 4 16 GB Beyaz.

    Sim Free hiç bir gevey falan sorunu yok.

    Fiyatta anlaşabiliriz. Takas düşünmüyorum.
  • 07-11-2012, 18:20:46
    #4
    Reveloper
    C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyatı gayet uygun bence kaçırmayın, şuan birikmişim olsa hemen alırdım ama malesef...

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...ediyeleri.html
    satılmış başgan

    ChuckBartowsKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-ayarinda.html

    Yanında ki hediyelere bakmadan karar vermeyin. Yanında vereceklerimi piyasada satmaya çalışsam 350-500 arası bir parası olacaktır.

    Kendi kullandığım temiz iPhone 4 16 GB Beyaz.

    Sim Free hiç bir gevey falan sorunu yok.

    Fiyatta anlaşabiliriz. Takas düşünmüyorum.
    mesaj attım