C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiyatı gayet uygun bence kaçırmayın, şuan birikmişim olsa hemen alırdım ama malesef...

https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...ediyeleri.html
satılmış başgan

ChuckBartowsKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-ayarinda.html

Yanında ki hediyelere bakmadan karar vermeyin. Yanında vereceklerimi piyasada satmaya çalışsam 350-500 arası bir parası olacaktır.

Kendi kullandığım temiz iPhone 4 16 GB Beyaz.

Sim Free hiç bir gevey falan sorunu yok.

Fiyatta anlaşabiliriz. Takas düşünmüyorum.
mesaj attım