• 06-11-2012, 14:33:55
    #1
    Arkadaşlar elimde 10 adet 15 adet arası pasaport var hızlı bir şeklide gidiyor lazım olan varsa 150 tlden ayarlıyabilirim...
  • 06-11-2012, 14:50:44
    #2
    Kusura bakmayın ama harcı yatmayan kayıtlar 3 ay sonra düşüyor Kendim şuan mağdurum hatta 3 cihaz aldım biri patronuma onun cihazıda kayıttan düştü üç cihazıda ben aldığım için mağdur olan ben oldum
    Lütfen eğer elinizdeki pasaportlar gerçekse harç paralarını da yatırın 150 demeyinde 200 deyin

    Şuan binlerce kişi mağdur durumda diğer forumlara bir bakın milletin kaydı düşmüş
  • 06-11-2012, 15:04:35
    #3
    harç bize ait değildir sadece pasaport 150 tl dir hocam bu arada yeni giriş yapmış gerçek kişilern pasaportudur