Kusura bakmayın ama harcı yatmayan kayıtlar 3 ay sonra düşüyor Kendim şuan mağdurum hatta 3 cihaz aldım biri patronuma onun cihazıda kayıttan düştü üç cihazıda ben aldığım için mağdur olan ben oldum
Lütfen eğer elinizdeki pasaportlar gerçekse harç paralarını da yatırın 150 demeyinde 200 deyin
Şuan binlerce kişi mağdur durumda diğer forumlara bir bakın milletin kaydı düşmüş