• 14-10-2012, 16:44:28
    #1
    Merhabalar bugün bedava dominos kodu ile sipariş verdim kodun tekiyle üstte şöyle birşey yazıyor "ANKARA - ÖVEÇLER - Minimum paket tutarı 7,90 TL Servis süresi 45" 7.90 TL ücret mi ödiyeceğim yoksa ?
  • 14-10-2012, 16:47:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yok ödemiyorsunuz hocam sadece yazıyor o şekilde
  • 14-10-2012, 16:48:13
    #3
    Yok hocam bendede yazıyordu ucret felan ödemedim
  • 14-10-2012, 16:48:53
    #4
    Teşekkürler arkadaşlar.
  • 14-10-2012, 16:50:31
    #5
    Yan taraftan kampanya kodu girişine kodunu yazıp sipariş verirsen sorun çıkmaz.
  • 14-10-2012, 17:02:15
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    En az 8tllik sparisvericeksin yanında o kodla bedava pizza nı alicaksin


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 14-10-2012, 17:02:30
    #7
    Bekliyorum ama hala gelmedi
  • 14-10-2012, 17:03:44
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    30 dakikayı geçerse bedava, pizza zaten bedava geleceği için 30 dakikayı geçerse pizza ücretini pizzacıdan talep edebilirsin.
  • 14-10-2012, 17:21:51
    #9
    50 Dakika oldu hala gelmedi