Dominos - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Alış:
Dominos
16
●
1.588
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Alış:
Dominos
1
2
14-10-2012, 16:44:28
#1
Misafir
Merhabalar bugün bedava dominos kodu ile sipariş verdim kodun tekiyle üstte şöyle birşey yazıyor "
ANKARA - ÖVEÇLER - Minimum paket tutarı 7,90 TL Servis süresi 45
" 7.90 TL ücret mi ödiyeceğim yoksa ?
14-10-2012, 16:47:55
#2
OuTLaW
Üyeliği durduruldu
yok ödemiyorsunuz hocam sadece yazıyor o şekilde
14-10-2012, 16:48:13
#3
NuhGuleyyupoglu
Yok hocam bendede yazıyordu ucret felan ödemedim
14-10-2012, 16:48:53
#4
Misafir
Teşekkürler arkadaşlar.
14-10-2012, 16:50:31
#5
ozgurland
Yan taraftan kampanya kodu girişine kodunu yazıp sipariş verirsen sorun çıkmaz.
14-10-2012, 17:02:15
#6
errapps
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
En az 8tllik sparisvericeksin yanında o kodla bedava pizza nı alicaksin
Sent from my iPhone using Tapatalk
14-10-2012, 17:02:30
#7
Misafir
Bekliyorum ama hala gelmedi
14-10-2012, 17:03:44
#8
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
30 dakikayı geçerse bedava, pizza zaten bedava geleceği için 30 dakikayı geçerse pizza ücretini pizzacıdan talep edebilirsin.
14-10-2012, 17:21:51
#9
Misafir
50 Dakika oldu hala gelmedi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler