• 14-10-2012, 17:23:16
    #10
    Carrera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 Dakika oldu hala gelmedi
    Sitedeki sipariş takip kısmında ne yazıyor hocam? Fırında, yolda vs.
  • 14-10-2012, 17:25:04
    #11
    sipariş no istiyor
  • 14-10-2012, 17:27:03
    #12
    Carrera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sipariş no istiyor
    Sanırım siparişinizi onaylamadınız. Sepete ekle dedikten sonra ekranın sağ tarafından ''Siparişi Onayla'' tarzı bir butona tıklayıp onaylamanız gerekmekte. Eğer yapamadıysanız sizin adınıza yapabilirim.
  • 14-10-2012, 17:37:57
    #13
    her yer dominos konusu bir soruda ben sorayim bilenlere..bir kodda bende var..acaba herhangi bir fiyat sinirlamasi varmi promosyon icin..istedigim orta boy icin gecerlimi..turkish pizza var 26,90 bu alinabilirmi mesela..aksam 9 gibi eve gidince bende bedavaci olacamda.
  • 14-10-2012, 17:42:21
    #14
    30 dakika geçtikten sonra adam sana neyin iadesini yapacak Üzerinde 0 TL yazıyor pizzanın
    Bizim pizzacı pizzayı yaparken uğraşmıyor artık, fotoğrafını çekseydim keşke, bildiğin malzemeden çalmış


    bhiber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her yer dominos konusu bir soruda ben sorayim bilenlere..bir kodda bende var..acaba herhangi bir fiyat sinirlamasi varmi promosyon icin..istedigim orta boy icin gecerlimi..turkish pizza var 26,90 bu alinabilirmi mesela..aksam 9 gibi eve gidince bende bedavaci olacamda.
    Geçerli hocam
  • 14-10-2012, 17:45:55
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Carrera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar bugün bedava dominos kodu ile sipariş verdim kodun tekiyle üstte şöyle birşey yazıyor "ANKARA - ÖVEÇLER - Minimum paket tutarı 7,90 TL Servis süresi 45" 7.90 TL ücret mi ödiyeceğim yoksa ?
    Minimum paket tutarı 7,90 TL

    Sizin bölgeniz için en az paket tutarı, yani en az 7,90 TL lik birşey almalısınız paket servis alabilmek için.

    Siz ortaboy pizza aldınız kupon kodu ile normal fiyatı 26 TL civarı zaten sorun yok, afiyet olsun.
  • 14-10-2012, 20:05:52
    #16
    bir mangal pizza goturduk..ben begendim..acaba bedava mal baldan tatlidir derler ya ondanmi..
  • 14-10-2012, 20:36:09
    #17
    Siparişi Onayla butonuna tıklamamışım görmediğim için , tadı hoşuma gitti mangal pizza'nın kampanyadan faydalandık bundan sonra alışverişimi ordan yaparım herkese ilgisinden dolayı teşekkürler , iyi akşamlar