• 12-10-2012, 08:50:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar sevgilinize müthiş hediyeyle onları şaşırtın belkide çevresinde hiçbir arkadaşında yok ! el kadar boyuyla dünyanın en iyi hediyesi bizim için CİHAZ SIFIRDIR


    arkadaşlar ilk üç resim örnektir sonraki resimler cihazın kendi resimleridir.cihaz pembedir hat takılabiliyor 3g destekliyor.

    örnek resim

    örnek resim

    örnek resim

    gerçek resim

    gerçek resim

    gerçek resim


    Marka Sony VAIO

    İşlemci Tipi Intel Atom
    İşlemci Hızı 1.86 Ghz
    İşlemci Veri yolu hızı 533 Mhz
    İşlemci ön belleği 0.5 MB
    İşlemci Modeli Z540
    Bellek Hızı DDR2 533 Mhz
    Bellek miktarı 2 GB
    Ekran boyutu 8 inç
    Ekran Tipi -
    Ekran çözünürlüğü 1600 x 768 px
    Grafik Kartı Intel GMA 500 (US15W)
    Grafik Bellek Yok
    Grafik Kartı tipi Tümleşik Intel
    İşletim sistemi Windows 7 Home Premium
    Hdd Kapasitesi 80 GB
    Hdd Rpm -
    Hdd tipi SSD
    Optik sürücü Yok
    Fax / Modem -
    Ethernet 10/100 Mbps
    Kablosuz AÄŸ 802.11 A/B/G/N
    Bluetooth Bluetooth
    3G Var
    Diğer Bağlantılar -
    DVI Çıkışı -
    Kızılötesi -
    HDMI Çıkışı -
    IEEE 1394 -
    Kart giriÅŸi -
    Monitör Çıkışı 1 x VGA
    Ses Bağlantıları 1 x Kulaklık Çıkışı 1 x Mikrofon Girişi
    S-Video -
    USB 2
    E-SATA -
    Ses Kartı Dahili ses kartı
    Hoparlör Dahili hoparlör
    Touchpad Var
    Klavye Türkçe Q Klavye
    Kart okuyucu 3-in-1 card reader
    Kamera 0.3 Megapiksel Web Kamerası
    Parmak izi Okuyucu -
    Pil lityum-iyon
    GeniÅŸlik 245 mm
    Derinlik 120 mm
    Yükseklik 20 mm
    Ağırlık 632 Kg
    piyasa fiyatı 1200 lira yurtdışı cihaz olduğu için fiyatı sadece 700 tl
  • 12-10-2012, 09:03:32
    #2
    BeleÅŸe mi veriyorsunuz ?
  • 12-10-2012, 09:06:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    pardon ekledim fiyatı hocam 700 tl
  • 12-10-2012, 10:16:06
    #4
    Elden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pardon ekledim fiyatı hocam 700 tl
    Bu zamanın kızları sıfırına bile razı değilken ,ikinci eli hediye edip başımızda mı kırdırcağız
  • 12-10-2012, 10:49:57
    #5
    imza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu zamanın kızları sıfırına bile razı değilken ,ikinci eli hediye edip başımızda mı kırdırcağız
    Aynen hocam yaa...700 tl ye bunu alıp götürdüğünde surat yapacak kızlar bile var TR de olmayan makina alırsın yine yaranamazsn.Şaka bi yana çok hoş bi cihaz...Hayırlı satışlar dilerim...
  • 12-10-2012, 11:12:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    imza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu zamanın kızları sıfırına bile razı değilken ,ikinci eli hediye edip başımızda mı kırdırcağız
    DeAtH_MeTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam yaa...700 tl ye bunu alıp götürdüğünde 2.el bu diyip surat yapacak kızlar bile var TR de olmayan makina alırsın yine yaranamazsn.Şaka bi yana çok hoş bi cihaz...Hayırlı satışlar dilerim...
    hocam konuda 2. el yazmıyor nerden çıkarttınız ikinci el olduğunu cihaz sıfır cihazdır.
  • 12-10-2012, 11:14:15
    #7
    Elden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam konuda 2. el yazmıyor nerden çıkarttınız ikinci el olduğunu cihaz sıfır cihazdır.
    Gözden kaçırmışım hocam.Yorumumu düzelttim hemen...
  • 12-10-2012, 12:08:18
    #8
    güzelmiş cihaz hayırlı satışlar
  • 12-10-2012, 12:10:41
    #9
    Üyeliği durduruldu
    faturasi ve garantisi mevcut mu?