Bu zamanın kızları sıfırına bile razı değilken ,ikinci eli hediye edip başımızda mı kırdırcağız
Aynen hocam yaa...700 tl ye bunu alıp götürdüğünde surat yapacak kızlar bile var

TR de olmayan makina alırsın yine yaranamazsn.Şaka bi yana çok hoş bi cihaz...Hayırlı satışlar dilerim...