• 01-10-2012, 15:09:35
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ssedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şarjlımı ?
    Ortalama kaç metre uçurabiliyoruz
    şarjı ne kadar gidiyor vs böyle az çok bilgi alaydık iyidi

    Evet şarjlı. 2 saat şarj edildikten onra 8 - 15 dk arası uçabiliyor..Ben en son 25 mt yüksekliğe çıkardım..
  • 01-10-2012, 15:12:34
    #11
    bende daha büyük modeli var 90 metre yukarıya cıkarabildim fakat 100 metreyi buldugunda iletişim kesilip cakılıyor. sizdeki urun benzeride var elimde 45 mt den sonra çakılıyor guzel bir alet amator kullanım için ideal fakat kanatları cabuk kırılıyor bunun
  • 01-10-2012, 15:14:02
    #12
    Üyeliği durduruldu
    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende daha büyük modeli var 90 metre yukarıya cıkarabildim fakat 100 metreyi buldugunda iletişim kesilip cakılıyor. sizdeki urun benzeride var elimde 45 mt den sonra çakılıyor guzel bir alet amator kullanım için ideal fakat kanatları cabuk kırılıyor bunun


    Tabi 45 mt'den yere çakarsanız kanat kalmaz
  • 01-10-2012, 15:14:53
    #13
    Üründen iki tane alıp kullandım daha önce , havada asılı kalabiliyor gayet güzel , fakat oda içerisinde kullanımı zor. Çünkü kumandasının hassasiyeti çok iyi değil ; yada kullanabilmek için biraz hassas el dengesine sahip olmak gerek.

    Gayet güzel uçuyor , eğlence olarak kullanılabilecek güzel bir oyuncak. Ayrıca ben karşı 5 metre mesafedeki karşı balkona kadar gidebiliyordum , fakat 25 metrelik yükseklikten emin değilim.

    Arıza verdiğinde kolay sökülebiliyor , eğer kırığı felan yoksa yapılabilir fakat eğer kanatlardan veya diğer aksamlardan birisi arızalanırsa tamir etseniz /bantlama , yapıştırma , ek yapma şeklinde / bile denge ayarında problemler oluyor.

    Sonuçta güzel bir ürün , sakin kullanacak birisi için çok eğlenceli.
  • 01-10-2012, 16:48:42
    #14
    Üyeliği durduruldu
    şarjı 10 dk gidiyor, bendede vardı aynı üründen.

    aldığım mağaza dediki en fazla 10 metreye kadar çıkar yükseklik.

    ben 13 katlı apartmanın çatısına indirdim yerden.

    Kanadı kırıldı rahmetlinin ...

    alacak arkadaşları da uyarıyorum, fazla gaz verip denemeye yapmayın, gecenin 11 inde çatınıza helikopterim düştü diye, gidip yöneticinin ziline basınca beylik tabancası bile çekebilir !!
  • 01-10-2012, 22:56:47
    #15
    ürün Tarafımdan alınmıştır,

    geldiğinde video çekip eklerim

    İlgisi İçin teşekkür ederim

    kargo bekliyeceğim,
  • 02-10-2012, 15:33:36
    #16
    Üyeliği durduruldu
    umutsogut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ürün Tarafımdan alınmıştır,

    geldiğinde video çekip eklerim

    İlgisi İçin teşekkür ederim

    kargo bekliyeceğim,

    Ürün kargo'landı..Satış gerçekleşmiştir..Konu kapatılabilir..
  • 02-10-2012, 16:42:14
    #17
    Üyeliği durduruldu
    yere düşünce kanatlar kırılmıyor kanadı tutan parça kırılıyor oda hiç bir yerde yok