Üründen iki tane alıp kullandım daha önce , havada asılı kalabiliyor gayet güzel , fakat oda içerisinde kullanımı zor. Çünkü kumandasının hassasiyeti çok iyi değil ; yada kullanabilmek için biraz hassas el dengesine sahip olmak gerek.
Gayet güzel uçuyor , eğlence olarak kullanılabilecek güzel bir oyuncak. Ayrıca ben karşı 5 metre mesafedeki karşı balkona kadar gidebiliyordum , fakat 25 metrelik yükseklikten emin değilim.
Arıza verdiğinde kolay sökülebiliyor , eğer kırığı felan yoksa yapılabilir fakat eğer kanatlardan veya diğer aksamlardan birisi arızalanırsa tamir etseniz /bantlama , yapıştırma , ek yapma şeklinde / bile denge ayarında problemler oluyor.
Sonuçta güzel bir ürün , sakin kullanacak birisi için çok eğlenceli.