• 28-09-2012, 17:43:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar öncelikle kutu açılımı:
    http://www.youtube.com/watch?v=xo4_ReBtme8&feature=plcp



    2-3 senedir kullanıyorum problem yok.
    sadece satmak istedim almak isteyenler 50tl ödeyerek alabilir
    özelden ulaşabilirsiniz
  • 28-09-2012, 17:47:48
    #2
    ses kalitesi nasıl hocam birde kaç saat müzik dinleme süresi var hafızası ne kadar?
  • 28-09-2012, 17:47:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kaç Gb?
    Orijinal Apple mıdır?
  • 28-09-2012, 17:48:02
    #4
    son fiyat nedir
  • 28-09-2012, 18:01:10
    #5
    Üyeliği durduruldu
    fiyat sabitdir,
    orjinal değil 1 adet var elimde onuda ben 1 senedir kullandım
    özellikler burada mevcut: http://www.vatanbilgisayar.com/apple...spx?I_ID=51698
  • 28-09-2012, 18:39:46
    #6
    video sizemi ait hocam bilmiyorum ama gülünecek ne var anlamadım şahsen almak isterdim ama ciddiyetsiz bir tanıtım gördükden sonra ister istemez almaya cekindim
  • 28-09-2012, 19:18:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kişi PM yolu ile ürünün orijinal olmadığını söylemiştir, ancak burada orijinal yazıyor. Zannedersem alay ediyor.

    Bilginize...
  • 28-09-2012, 19:25:33
    #8
    anlamadığım ilk mesajda tek bir adet varmış ikinci el satıyormuş gibi başlayıp sonra sıfır 3 adet sattığını söyledi.
  • 28-09-2012, 19:25:59
    #9
    Divinity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişi PM yolu ile ürünün orijinal olmadığını söylemiştir, ancak burada orijinal yazıyor. Zannedersem alay ediyor.

    Bilginize...
    Eğer böyle ise report ediyorum . Umarım açıklama yapar , sizden ricam eğer yapabilirseniz o pmin ekran görüntüsünü alabilirmisiniz ?