iPoD satılır :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Satış:
iPoD satılır :)
12
●
988
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Satış:
iPoD satılır :)
1
2
28-09-2012, 17:43:20
#1
Resource
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar öncelikle kutu açılımı:
http://www.youtube.com/watch?v=xo4_ReBtme8&feature=plcp
2-3 senedir kullanıyorum problem yok.
sadece satmak istedim almak isteyenler 50tl ödeyerek alabilir
özelden ulaşabilirsiniz
28-09-2012, 17:47:48
#2
quartin
ses kalitesi nasıl hocam birde kaç saat müzik dinleme süresi var hafızası ne kadar?
28-09-2012, 17:47:52
#3
Divinity
Üyeliği durduruldu
Kaç Gb?
Orijinal Apple mıdır?
28-09-2012, 17:48:02
#4
Broon
son fiyat nedir
28-09-2012, 18:01:10
#5
Resource
Üyeliği durduruldu
fiyat sabitdir,
orjinal değil 1 adet var elimde onuda ben 1 senedir kullandım
özellikler burada mevcut:
http://www.vatanbilgisayar.com/apple...spx?I_ID=51698
28-09-2012, 18:39:46
#6
BurakK.
video sizemi ait hocam bilmiyorum ama gülünecek ne var anlamadım şahsen almak isterdim ama ciddiyetsiz bir tanıtım gördükden sonra ister istemez almaya cekindim
28-09-2012, 19:18:28
#7
Divinity
Üyeliği durduruldu
Kişi PM yolu ile ürünün orijinal olmadığını söylemiştir, ancak burada orijinal yazıyor. Zannedersem alay ediyor.
Bilginize...
28-09-2012, 19:25:33
#8
Broon
anlamadığım ilk mesajda tek bir adet varmış ikinci el satıyormuş gibi başlayıp sonra sıfır 3 adet sattığını söyledi.
28-09-2012, 19:25:59
#9
Webkurum
Divinity adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kişi PM yolu ile ürünün orijinal olmadığını söylemiştir, ancak burada orijinal yazıyor. Zannedersem alay ediyor.
Bilginize...
Eğer böyle ise report ediyorum . Umarım açıklama yapar , sizden ricam eğer yapabilirseniz o pmin ekran görüntüsünü alabilirmisiniz ?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler