Arkadaşlar öncelikle kutu açılımı:
http://www.youtube.com/watch?v=xo4_ReBtme8&feature=plcp



2-3 senedir kullanıyorum problem yok.
sadece satmak istedim almak isteyenler 50tl ödeyerek alabilir
özelden ulaşabilirsiniz