• 18-09-2012, 18:16:11
    kadıköyde nerdesiniz pmlermisiniz.
  • 18-09-2012, 20:00:21
    cep ten mesaj attım hatta 2 kere aradım ama açmadılar ve dönmediler gidip bakacaktım ama dönüş olmadı
  • 18-09-2012, 21:39:09
    cotanaklar1967 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cep ten mesaj attım hatta 2 kere aradım ama açmadılar ve dönmediler gidip bakacaktım ama dönüş olmadı
    ben daha dün arayıp galaxy s3 hakkında bilgi aldım.
  • 18-09-2012, 23:30:54
    ahmetlutfu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar amerikadaki 3 yaşındaki çocuğa sorsan iphone ile android'in apayrı şeyler olduğunu bilir.

    iphone işletim sistemi ios.....
    Gel bize bazı bazı
  • 18-09-2012, 23:34:57
    Üyeliği durduruldu
    ahmetlutfu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar amerikadaki 3 yaşındaki çocuğa sorsan iphone ile android'in apayrı şeyler olduğunu bilir.

    iphone işletim sistemi ios.....
    şaka yaptın sanırım.
  • 19-09-2012, 19:27:38
    ahmetlutfu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar amerikadaki 3 yaşındaki çocuğa sorsan iphone ile android'in apayrı şeyler olduğunu bilir.

    iphone işletim sistemi ios.....
    Sanki bunu kimse bilmiyordu. Arkadaş şaka yapmış galiba
  • 19-09-2012, 20:56:34
    samsung galaxy s3 almıştım yurtdışından gelirken ama su an 2. bi telefona ihtiyacım var
    mesajım bulunsun yorumlara göre alacağım

    33 sayfayı tamamen erinmeden okudum

    arkadaş baya ilgili hiç sinirlenmeden kızmadan teker teker cevaplamız ama bazı arkadaslar çok mantıksız sorular yazmış ama arkadas yinede uslubunu bozmamış

    arkadasa kolay gelsin diyorum. Normaldir. Konu İPhone 4s ve 350 tl olması zaten altında bi bit yeniği aranması normal

    taylandda sormustum 4s 1150 tl gibi bi rakama geliyordu turk parasıyla orjinalmi değilmi bilemem ama adamlar telefoncuda o fiyatlara satıyolardı ülkemizde ise 2500 tl anormal uçuk rakamlar gümrükten kendi telefonum olduğu halde bin derden su getirdiler kendi telefonumu zor soktum turkiyeye

    ülke bu halde olunca ister istemez insanlar kıllanıyor.

    hayırlı satıslar kolay gelsin
  • 20-09-2012, 13:03:07
    dükkan adresinizi bana pm atarmısınız
  • 20-09-2012, 15:31:07
    Üyeliği durduruldu
    konu açılalı baya oldu ama net bir inceleme yapılmamış