samsung galaxy s3 almıştım yurtdışından gelirken ama su an 2. bi telefona ihtiyacım var
mesajım bulunsun yorumlara göre alacağım

33 sayfayı tamamen erinmeden okudum

arkadaş baya ilgili hiç sinirlenmeden kızmadan teker teker cevaplamız ama bazı arkadaslar çok mantıksız sorular yazmış ama arkadas yinede uslubunu bozmamış

arkadasa kolay gelsin diyorum. Normaldir. Konu İPhone 4s ve 350 tl olması zaten altında bi bit yeniği aranması normal

taylandda sormustum 4s 1150 tl gibi bi rakama geliyordu turk parasıyla orjinalmi değilmi bilemem ama adamlar telefoncuda o fiyatlara satıyolardı ülkemizde ise 2500 tl anormal uçuk rakamlar gümrükten kendi telefonum olduğu halde bin derden su getirdiler kendi telefonumu zor soktum turkiyeye

ülke bu halde olunca ister istemez insanlar kıllanıyor.

hayırlı satıslar kolay gelsin