• 15-09-2012, 11:24:15
    Arkadaşlar nete girecek vaktim yok. 0542 719 37 38 Telefon ile arıyabilirsiniz. Telefon ile sipariş alabilirim. bu forumdan 10 kişiye satmışımdır yorum atmıyolar
  • 15-09-2012, 13:10:07
    Acaba menüye kısayol iconları atılıyormu.
  • 15-09-2012, 13:33:06
    Misafir
    GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar nete girecek vaktim yok. 0542 719 37 38 Telefon ile arıyabilirsiniz. Telefon ile sipariş alabilirim. bu forumdan 10 kişiye satmışımdır yorum atmıyolar
    Neden yorum atmıyorlar ?
  • 15-09-2012, 16:48:01
    SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden yorum atmıyorlar ?
    bilmem atan arkadaşlar attı kımseye yorun atın yada pofpoflayın demedıgım ıcındır hocam. isteyen atar isteyen atmaz kendı tercıhlerı

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:48:01 -->-> Daha önceki mesaj 16:44:56 --

    SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden yorum atmıyorlar ?
    bilmem atan arkadaşlar attı kımseye yorun atın yada pofpoflayın demedıgım ıcındır hocam. isteyen atar isteyen atmaz kendı tercıhlerı hocam
  • 15-09-2012, 17:41:19
    Pm attım dönüş bekliyorum
  • 18-09-2012, 00:47:35
    Kurumsal Backlink SEO
    evet yeni alaların yorumlarını bekliyoruz
  • 18-09-2012, 01:02:59
    Var ya kaç gündür forumda telefon kovalıyorum artık nicki görenler bile direk hatırlıyordur telefon konularımı, uzun süredir bu konuyu da takip ediyorum şimdi kafam karıştı yine 3 5 arkadaş aldığı ile ilgili detaylı yorum bıraksalar, telefonun 3 5 ay sonraki akıbeti ne olur onu filan yazsalar da iyi bir bilgilensek ben de alabilirim aslında. Ama bu telefonların şöyle bir şansı var aldın mı 2.el olarak satamazsın almaz heralde kimse tahminimce.
  • 18-09-2012, 01:20:03
    Durumumuz olsa da alsak (:
  • 18-09-2012, 13:51:05
    Bugün ödemeyi yapıp bir adet sipariş verdim geldiği zaman merak ettiğiniz her şeyi buraya dökeceğim alın size sonunda istediğiniz gibi bir alıcı çıktı