SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden yorum atmıyorlar ?
bilmem atan arkadaşlar attı kımseye yorun atın yada pofpoflayın demedıgım ıcındır hocam. isteyen atar isteyen atmaz kendı tercıhlerı

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:48:01 -->-> Daha önceki mesaj 16:44:56 --

SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden yorum atmıyorlar ?
bilmem atan arkadaşlar attı kımseye yorun atın yada pofpoflayın demedıgım ıcındır hocam. isteyen atar isteyen atmaz kendı tercıhlerı hocam