Var ya kaç gündür forumda telefon kovalıyorum artık nicki görenler bile direk hatırlıyordur telefon konularımı, uzun süredir bu konuyu da takip ediyorum şimdi kafam karıştı yine 3 5 arkadaş aldığı ile ilgili detaylı yorum bıraksalar, telefonun 3 5 ay sonraki akıbeti ne olur onu filan yazsalar da iyi bir bilgilensek ben de alabilirim aslında. Ama bu telefonların şöyle bir şansı var aldın mı 2.el olarak satamazsın almaz heralde kimse tahminimce.