• 03-09-2012, 13:30:32
    #1
    http://www.hurriyet.com.tr/teknoloji/21369251.asp

    Arkadaşlar çinde olup veya Türkiyede olup elinde olan arkadaşlar forumda satış konusu açarsa mutlu oluruz
  • 03-09-2012, 13:41:27
    #2
    Ben Apple olsam bu tarz şeyleri kesinlikle toplatırım. Bir zamanlar Türkiye'de Ferrari'sine LPG takan birisinin aracını Ferrari karizması çizilmesin diye geri aldığı gibi. Şuan tamamen karizma sıfır