Ben Apple olsam bu tarz şeyleri kesinlikle toplatırım. Bir zamanlar Türkiye'de Ferrari'sine LPG takan birisinin aracını Ferrari karizması çizilmesin diye geri aldığı gibi. Şuan tamamen karizma sıfır