Konu
IPhone 5 8 $ (Dolar)
03-09-2012, 13:41:27
#2
Kungiman
Ben Apple olsam bu tarz şeyleri kesinlikle toplatırım. Bir zamanlar Türkiye'de Ferrari'sine LPG takan birisinin aracını Ferrari karizması çizilmesin diye geri aldığı gibi. Şuan tamamen karizma sıfır