• 30-08-2012, 04:54:09
    #1
    Whatsapp alıcam kredi kartı kullanmadığım için alım yapamıyorum. Alıp bana gönderebilirseniz istediğiniz ücreti işbank hesabınıza gönderebilirim.
  • 30-08-2012, 05:12:29
    #2
    3$ mıydı 4$ mıydı whatsapp?
  • 30-08-2012, 05:14:21
    #3
    Ömer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3$ mıydı 4$ mıydı whatsapp?
    0,99 $
  • 30-08-2012, 09:47:22
    #4
    Hiç uğraşma jailbreak yap kurtul.
  • 30-08-2012, 17:59:18
    #5
    FrankMalkovski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç uğraşma jailbreak yap kurtul.
    Hocam ios 6,0,4 kullanıyorum. Jailbreak bunada yapılıyor ama putty vs. çok uğraş istiyor.