FrankMalkovski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç uğraşma jailbreak yap kurtul.
Hocam ios 6,0,4 kullanıyorum. Jailbreak bunada yapılıyor ama putty vs. çok uğraş istiyor.